Vis enkelt innlegg
Gammel 22-08-11, 22:00   #3118
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Appelsinpiken, her.

.

Men til gjengjeld: Jeg ødelegger ikke kroppen min innenfra ved å spise karbohydrater. Snart så er jeg sunnere enn de er! De bare skjønner det ikke!
Nå har jeg lagd squashlasagne som er i ovnen og straks er ferdig, og så har jeg lagd gele med fun light som står til avkjøling. Gleder meg. Men tror nok ikke det blir noe gele i dag

Helt sant Alt kan man ikke greie - man må gjøre det man faktisk greier og føler seg vel med. Skal man trene så tror jeg det er viktig å finne noe man faktisk trives med å gjøre - hvis ikke vil man aldri få det til å fungere i lengden, det blir bare skippertak utav det - det er det samme som med maten, man må finne en måte å leve på som man trives med der også Så hvis du har lyst til å begynne med noe trening, så ville jeg satt meg ned og tenk igjennom hva du liker så godt at du føler det er noe du vil fortsette med. Det er det jeg synes er så herlig når jeg danser - da får jeg trening uten at jeg tenker over at jeg trener - for jeg går jo ikke der for å trene - jeg går der for å danse og kose meg

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat