|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Hei på dere. Denne vil jeg dele med dere i dag:
♥ GODE TIDER faller ikke ned fra himmelen.
Gode tider må vi skape selv.
Ikke så mye gjennom vitenskap og teknikk,
men med godhet og mye hjerte.
Tider med rom
for et smil, en blomst
og et hjerte,
for et stykke himmel på jorden ♥
Er det ikke denne i overensstemmelse med oss på denne tråden? Takk til dere alle kjære venner for støtte, omtanke, spark bak (det er også omtanke ), gode råd og tips - og bare rett og slett noen som er der ♥♥♥
Var ikke helt forberedt på å ha vektnedgang i morges nei; men er strålende fornøyd med 200 gram. Selv om jeg ikke vektlegger det mer enn at jeg må få slippe å gå opp neste uke og neste uke derigjen før jeg tror det er vekta som har sluppet. Har nå gjort meg noen erfaringer kan jeg vel si. Jeg har tidligere lagt merke til at kroppen blir mer "slamsete", ikke så fast like før vekta slipper litt tak; det er den nå så jeg fortsetter med tankevirksomhet, minimalt med kh og passe med proteiner. Og fett deretter. Bruker ikke diett.no heller; følte at det gjorde noe med disse tankene da vet dere.... Men la inn maten på søndag, og det ble veldig fine tall om jeg får skryte litt av meg selv Selvfølgelig møter jeg noen utfordringer denne uka; med møtevirksomhet på formiddagen slik at lunsjen ikke inntas til vanlig tid, må vel fylle opp med kokte egg og babybel så jeg har noe på luringa. Skjønner forresten ikke at folk skal glane på meg når jeg gnafser i meg ett egg eller en ost på vei til bussen Sånn sett er osten best da; ser jo ut som godis med det røde på. Egg er verre sånn
Synes du er tøffest jeg Bente, som danser så iherdig som du gjør. 4 timer instruksjon etter 8 t på jobb står det respekt av!
Misunner deg litt bryllupsgleden Maria; jeg vil gjerne også se kjolen når den tid kommer. Tenk så herlig å planlegge bryllupet sitt da!
Må vel gjøre noe av det husarbeidet jeg bolsa i går jeg da. Vi snakkes senere i kveld? Det var stille her i dag ja
|