Vis enkelt innlegg
Gammel 22-08-11, 17:50   #3104
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Hvor er det blitt av alle vennene mine da? Er jo blitt så stille her inne

Jeg har kommet hjem fra jobb, spist middag, ryddet siste rest klart til jeg får overnattingsgjest i morgen, dusjet og pyntet med litt, for i dag er det oppstart på treningsgruppene våre, så jeg skal snart ned og danse litt.
I morgen er det kursoppstart, så da blir det en hektisk dag på meg. -Rett ned i dansesalene våre etter jobb og litt mat. Egentlig skal jeg bare instruere 2 timer kurs selv, men så er en av de andre kvinnelige som er borte, så jeg må vikariere for henne, så da blir det 4 timer instruksjon på meg etter 8 timers normal arbeidsdag... Det er egentlig utrolig kjekt, da, men jeg er veldig veldig spent på hvordan det går med maten jeg spiser nå. Sist jeg hadde fire timer instruksjon i strekk var før påske, og da spiste jeg høykarbo..... Får ta med meg litt nøtter og ost i veska og håpe på at det holder meg gående lenge nok

Håper alle får en god kveld og at det er noe hyggelig å lese seg opp på her inne når jeg kommer hjem fra dansingen

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat