Vis enkelt innlegg
Gammel 22-08-11, 14:37   #9657
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Regret, så du svaret til smgj?

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Hvor lite karbo man tåler er individuelt. Det er mulig du skal ha litt mer for å ha det bra.
Forsøk med litt karbohydrater - en plomme, eller litt bær, eller noe annet rimelig sunt som inneholder karbohydrater og se. Du trenger ikke mye for å bekrefte/avkrefte teorien.

Prøv det! Jeg har fått det sånn som du beskriver når jeg har vært veldig lavt på karber i overgangen til ketose, og det er rett og slett helt grusomt, ubeskrivelig, jeg har aldri hatt det sånn i noen andre tilfeller. Spis noe med karber, hvis det er det går det over i løpet av 10-30 minutter når blodsukkeret går opp til et akseptabelt nivå. Det smoother ut overgangen til ketose, du kan være i ketose igjen senere om du vil.

Dette er et helt vanlig problem som mange opplever og jeg synes fortsatt det er så rart at det kommer så mange alternative forklaringer ... men det skyldes vel at folk som gir råd ikke har personlig erfaring med det selv. Hvis det ikke funker kan du begynne å tenke på andre ting, men spis noe med karber først!!

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt