Vis enkelt innlegg
Gammel 21-08-11, 22:38   #9641
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

I dag ble det lite karber på meg (les: 5g) og nå sitter jeg her å svimler. Jeg er ikke sulten, jeg er heller ganske mett. Det er ikke lenge siden jeg har spist og jeg har heller ikke gjort noe særlig fysisk krevende den siste timen. Men nå er jeg veldig veldig svimmel, slik at når jeg bøyer ned hodet så føles det ut som jeg skal til å besvime og må raskt sette meg opp igjen. Hva er dette? Er det realatert med matinntaket? lavt blodtrykk? Gjørra'me de'a?

Hvor lite karbo man tåler er individuelt. Det er mulig du skal ha litt mer for å ha det bra.
Forsøk med litt karbohydrater - en plomme, eller litt bær, eller noe annet rimelig sunt som inneholder karbohydrater og se. Du trenger ikke mye for å bekrefte/avkrefte teorien.