Vis enkelt innlegg
Gammel 21-08-11, 21:20   #412
Julie
Seniormedlem

Julie sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 31
Julie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snill

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

Jeg tok 10 kapsler hver gang etter at jeg leste hvor lite olje som var i hver kapsel. Og da ble det glasset brukt opp fort... Oljen smaker ikke sååå ille. Men ille nok til at jeg holder for nesa og drikker ett glass væske med smak etterpå og kanskje også spiser en osteskive eller to.

Jeg er justerte opp til 2ss udo's + 2 store ts cocosa i går. Litt kvalm, men ikke noe ekstra dobesøk. Fikk bare tatt dosen en gang da. Jobbet 12-timersskift og glemte å ta en dose da jeg kom hjem. Og så forsov jeg meg i dag og fikk ikke tatt dosen i dag tidlig.

Men kan ikke dollaren gå ned litt til, så koster 946ml-flaska under 200 kr. Google sier at 36,63 USD er 200.446531 NOK.

Men Supera, husk at tollen har sin egen liste med valutakurser som man kan sjekke for å se om ting blir fortollet eller ikke (se her) - om du ikke var klar over det allerede, da.

Ifølge kursen f.o.m 22. august t.o.m 28., vil $36.63 være 200.7324 kroner, men om du bare lager en ny konto på iHerb og bruker rabattkode, så blir det jo $32.63 og 178.8124 kroner... med mindre du allerede har brukt koden for å få 36.63 som totalsum, da.

...Eller så kan du bare gjøre som Yrla foreslo.

Julie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for life! ♥ Svar med sitat