Vis enkelt innlegg
Gammel 21-08-11, 16:53   #3098
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Ja, pizza er det jeg savner mest også Nysgjerrig nok, så det hadde vært så supert å finne et godt lavkarbo alternativ, så krysser fingrene for den bakemixen altså. Jeg er egentlig motstander av slike mixser, har aldri kjøpt en eneste bake eller kake mix i mitt liv, selv på høykarbo har jeg alltid laget alt fra bunnen -Så for meg er dette et ganske så desperat steg altså, jeg vil bare sååååååå gjerne finne en pizza som smaker skikkelig pizza. Så får vi håpe det ikke er penger ut vinduet.....

Har hatt litt bakedag i dag, har bakt både mandel-muffins og frøknekkebrød. Sønnen min skal være hos sin far neste uke, og han har veldig lyst til å fortsette å leve lavkarbo, så jeg tenkte sende med han litt "hjelp" i et høykarbohus. Frøknekkebrød, muffins og cocosa kan i alle fall hjelpe han litt på vei, og så har jeg gitt han råd om hva han må be faren kjøpe inn og ha i huset framover. Får håpe det fungerer fint, slik at han kan beholde huden så fin som den har blitt nå de siste to ukene etter at han kom hjem fra speiderleir

Ellers har det vært rydding og ordning i huset. Han instruktøren som jeg fortalte om som skal komme til oss første kursdag (tirsdag) skal bo her, så da må det vel se noenlunde presentabelt ut

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat