|
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Opprinnelig lagt inn av TigerTove, her.
Er det et gammelt arr? Jeg har veldig god erfaring med ringblomst på sår av alle slag, og har selv et stort arr i håndflaten (15 sting) som legen ikke skjønner hvordan jeg har fått så fint. Men det er som sagt smørt med ringblomst siden stingene ble tatt. "I følge boka" skal den være flott på sprukken, ødelagt hud også, men det har jeg ikke testa ut selv..
Ja de er gamle, eller både og. Jeg fikk, på grunn av hormontrøbbel, cyster i ansiktet for omtrent tre år siden, noen er opererte (elendig jobb), noen er brent bort (enda mer elendig jobb ... uheldig med hudlegen). Jeg skal mest sannsynlig få dem skåret vekk av plastikkirurg, men ikke fått innkallelse enda. Men huden tørker og sprekker opp og det sprenger i blant. Ikke minst ser det forj****g ut!
Har visst fått anbefalt ringblomstsalve før, men glemt det ... Fant en veldig anbefalt en på iherb nå, og ble gira på å prøve. Ikke minst kan det vel også være bra når jeg får operert bort det verste. Får nok ikke med alt, for huden skal jo syes sammen også ... Får nesten inntrykket av at det er rene vidunderurten. 

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|