Vis enkelt innlegg
Gammel 21-08-11, 12:10   #3095
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Tusen takk for den linken Dollsine, den hadde jeg ikke sett, og det var veldig informativt -Og produktet er herved bestilt! Litt dyrt er det, men flere sier de får fire middager ut av det, så da blir det jo ikke så ille. Vel, her i huset, men en glupsk tenåringsgutt å fore, regner jeg med det blir en fjerdedel på meg, og resten på han - middag en dag og oppvarming til frokost eller lunch neste dag - hvis det overhodet blir rester Men uansett, får jeg et skikkelig alternativ til pizzabunn tror jeg at min lavkarbo framtid er sikret, så da får det heller koste litt
Jeg bestilte også den lavkarbo pastaen. Selv savner jeg ikke pasta, men sønnen er veldig glad i carbonara, og han er ikke overbegeistret for den med squash, så jeg ville i alle fall prøve om det var et alternativ for oss.
Hvis andre ikke vil bruke så mye penger uten å få det testet først, så stiller jeg som prøvekanin og skal poste hvordan resultatet blir

Så fint at det går så bra med maten Dollsine, at du ikke fryser og holder deg mett! Høres ut som ketosevarmen har tatt bolig i deg endelig Og så synes jeg du er så utrolig flink som har fått dette til med huset fullt av folk, altså Opplegget høres veldig bra ut, og jeg synes også de babybel ostene er geniale, har alltid med i veska for sikkerhets skyld når jeg er "i farta" og ikke kan planlegge når neste måltid blir, når man har noe slikt blir det mye lettere å unngå andre fristelser

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat