Vis enkelt innlegg
Gammel 21-08-11, 11:58   #399
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Hm! Jeg har alltid hatt rød/knudrete hud på armene, ikke konstatert eksem, men veldig synlig - selv ikke et kosthold med 70-80% fett har fått bukt med det. Men i dag tidlig la jeg plutselig merke til at knudringa er omtrent helt borte! Dette er jeg 99% sikker på at er en Udo's-effekt, for jeg har ikke endret på noe annet i kosten.

Den effekten har jeg omsider også fått. Har ikke gått ned i vekt, har tvert imot gått opp dessverre , men jeg er lykkelig for at huden nå er så mye bedre og nesten ikke tørr lengre.

Synes nesten "alle" har lovprist hvor bra huden ble på dette kostholdet, mens jeg opplevde egentlig det motsatte. Etter noen uker på Udos/cocosa kjøret er huden blitt mykere og ikke så knudrete. Sliter ennå med mer urenheter i ansiktet og på magen , men legen mener at det kan skyldes at jeg har sluttet med hormonprevensjon forholdsvis nylig og at kroppen må "stabilisere" seg.

Min teori om dette er at mesteparten av fettet jeg får i meg nå er av den riktige typen. Sier ikke at det er noe galt med annet fett, men det er tydelig at større mengder U og C og mindre dyrefett gir veldig postitive resultater for min del. Har kuttet tilbake på spesielt fett fra meieriprodukter, siden dette kan være partystopper og tilfører heller udos og cocosa. Driver å kutter en del andre ting i kosten også i håp om at jeg kan gå ned enda noen cm. Er lov å håpe

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat