|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Jeg må bare fortelle dere hvordan den siste uka har vært mtp mat. Jeg har spist omelett til frokost og tatt en ss cocosa samtidig. Til lunsj har jeg spist salat av isbergsalat, agurk, litt tomat enkelte dager. Som smak/fyll har jeg hatt enten litt kylling, litt fetaost, eller litt stekt bacon. Masse olivenolje eller rømme/cf oppå der. Mellommåltid på tur hjem har vært kokt egg og/eller en babybelost (geniale greier den osten). Middag: en ss cocosa, litt kjøtt, blomkål, salat osv (mantraet er at kh skal komme fra grønnsaker). Rømme eller olje oppå det grønne. Som oftest har jeg da ikke hatt behov for kvelds, hvis det har kommet har jeg tatt en ss cocosa og et egg eller en ost. Og vet dere hva....jeg har vært frossen en gang! Bare en gang! Og da tok jeg egg og ost (var på jobb da). Ellers har jeg vært varm; veldig varm. Og det er så deilig.
I går ble matsystemet mitt litt sabotert; spiste da jeg ikke var så veldig sulten og derfor for mye - og i dag er jeg veldig hoven i hele kroppen. Det ble for mye av kh og/eller proteiner.
|