Vis enkelt innlegg
Gammel 21-08-11, 11:07   #3093
Dollsine
Gjest

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

God morgen damer! Jeg har tatt med meg telefonen på "det lille rommet" og holdt meg oppdatert på den koselige praten i går kveld. Kan ikke sette seg ned med pc'n i fanget når stua er full av folk, selv om en aldri så mye har lyst

Så jeg gikk en del til det nevnte rommet jeg da i stedet

Så bra Prutti at du hadde en fin konsertopplevelse! Kunne tenkt meg å vært der jeg da. Åge er god, og jeg liker tekstene hans. Og så kjekt å ha en diagnose som kan utnyttes så positivt; jeg og hiver meg rundt og får ting unna - kanskje jeg har en diagnose av noe slag jeg og Det blir jo sagt det at de som pr definisjon er friske, bare ikke er ferdig utredet ennå

Hvor er Rikkem0ra? Har vel ikke regnet bort på turen over fjellet vel? Håper du er innom og leser hvertfall. Klems!

Bente; sjekk denne tråden ang pizzaen fra Lavkarbohuset. Masse tips, som kan være kjekt å lese gjennom først?

Nysgjerrig nok; jeg drakk kaffe i går med masse fløte (kunne ha pisket den lett men giddet ikke) og engelsk toffeesmak - godt nok og jeg fikk assosiasjoner til baileys. Og den kan jo drikkes hver eneste dag....

I dag skal jeg "ta huset mitt tilbake". Få ting på plass, slappe av, nyte stillheten og roen som følger med at besøk reiser hjem. Det gleder jeg meg til!!! Ha en god søndag alle sammen!

Svar med sitat