Vis enkelt innlegg
Gammel 20-08-11, 22:18   #3088
Nysgjerrig nok
Medlem

Nysgjerrig nok sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Jeg er jo helt ny av året på dette jeg, startet månedsskiftet april-mai, trodde jeg var så karbofrik at lavkarbo aldri ville funke for meg.... Hahaha, så uvitende kan man være, men brukte en del tid i påsken på å lese meg opp etter en anbefaling fra en venninne, og plutselig begynte jeg å skjønne sammenhengene og tenkte det var verdt et forsøk Ufattelig glad for det valget altså.

Men jeg håper da virkelig at det blir treff på oss. Hadde vært så utrolig morsomt å treffe alle sammen. Synes det er så fantastisk tone her inne og det hadde vært så deilig å se alle de menneskene som skaper den gode tonen

Enig med du. Det blir skikkelig snålt da, er jo sånn at jeg har en "oppfatning" av hvordan dere ser ut...som garantert ikke kommer til å stemme. Sånt er moro!
Samtidig er det ørlitt skummelt, er så redd for at noe skal komme i veien for den relasjonen vi har nå. Hvorfor utfordre noe som funker liksom? Hm - men jeg har mere lyst enn ikke lyst!

Må bare finne en dato - og en plass. Og rydde i prioriteringene så vi får med flest mulig.

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat