Helene. det der med å spise med andre!! sånn har jeg også det jeg skal prøve å forklare. Selvtillitt går på at man har tro på egne evner og at man vet hva man kan. (?) for min del går det på at jeg er trygg på spillingen, jeg vet hva jeg kan og ikke kan. og jeg lar ikke andre overkjøre meg helt uten videre. Selfølelsen går mer på hva jeg selv mener jeg er verdt. min lave selvfølelse har gått på at jeg ikke tror at andre kan like meg med mindre jeg hele tiden føyer meg, og er enig, og er snill, og ikke krangler osv... jeg så plutselig tankemønstre hos meg selv som ikke hørte noen steder hjemme!! jeg gikk rundt med planer om å ikke si ifra om en situasjon jeg mistrivdes masse i, i frykt for å miste kontakten med en person. (jeg sa ifra, og det gikk veldig fint!) men poenget er å innse at man er verdig å ha et fint liv og det klarte jeg med hjelp av flere her inne!! kanksje er dette også starten på et nytt og bedre forhold til mat? I hope so!! dette ble kanskje en litt lettvint forklaring, men jeg håper den holder.