|
Sv: Skeie ut?
Jeg kan svare utifra egen erfaring, da. Jeg hadde gått på kuren i ca to uker når pappa hadde 70-års-feiring. Jeg drakk litt vel mye vin først fordi jeg var så sykt nervøs for å holde tale, og etterpå ble det dessert, kaker, sjokolade, mer vin, og øl. Tålte nesten ingenting, og ble meget påseilet. Husker også noe om sjokoladeterapi-kjeks. Så man kan vel trygt kalle det en total sprekk.
Resultatet var ekstrem vond mage dagen etterpå, to kg opp, og selvsagt ut av ketosen. Dette var fredag. Mandag var jeg inne i ketosen igjen, og onsdag tror jeg det var, var kiloene av igjen. Jeg har gått ned jevnt og trutt siden dette, og ikke merket noe forandring. Men jeg vet jo selvsagt ikke om forbrenningen ble dårligere av dette, eller om det er noen langtidsvirkninger. Men som sagt, bortsett fra ekstrem magevondt, vektoppgang og dårlig følelse i kroppen generelt, var ikke konsekvensene annet enn det at det blir MYE lettere å motstå slike ting i fremtiden :P
Dra på guttetur, du. Kos deg! Jeg personlig tror du kan kose deg masse og likevel være lavkarbo. Feks kan du drikke rom og cola zero. Er ikke karber med mindre du teller karber for kunstig søtning i lettbrusen. Og du kan jo spise MASSE deilig som er lov Trenger jo ikke desserten! 

|