Vis enkelt innlegg
Gammel 20-08-11, 17:06   #22
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Diagnosen ME og lavkarbodiett

Nåh, jeg har hørt et utall forskjellige forklaringsmodeller, inkludert den du beskriver, oberli. Jeg synes det er ganske unødvendig å presentere dette som en påvist sannhet - det er den samme holdningen man finner hos dem som forfekter Lightning Process.

...Men min skepsis henger jo sammen med at jeg er skeptisk, selvfølgelig. Selv får jeg gåsehud av å lese om "BodyMind-konseptet" - ikke minst fordi jeg som følge av mitt symptombilde har måttet forsvare min mentale helse med nebb og klør siden tidlige tenår - men det kan selvfølgelig hende at andre finner hjelp i dette. Uansett - dette er heller ikke mer enn én av flere forklaringsmodeller i omløp. Vil bare ha det presisert.

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat