Vis enkelt innlegg
Gammel 20-08-11, 16:19   #19
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Diagnosen ME og lavkarbodiett

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Det er faktisk flere diagnose- kriterier, så man kan ikke få diagnosen sånn bare fordi man ikke finner noe annet, liksom! så fikk jeg sagt det også!

Ja, men kriteriene kan jo sammenfalle med endel andre ting (som du kanskje selv viser deg å være et eksempel på?) Og desverre var det hvertfall en periode sånn at om man ticket av nok bokser i forhold til det så var det det man fikk, selv om man egentlig burde vært utredet for helt andre ting. Min mor fikk f.eks høre at hun sannsynligvis hadde det tidlig på nitti-tallet, men i ettertid viser det seg å være andre ting. Samme med flere i hennes familie.
Så det er vel ikke snakk om at de "bare" puttet de i den sekken, men at når det ikke stemte med andre ting på alle punkter var det lett å ty til den. Og de har nok blitt strengere på kriteriene også enn de var en periode på 80-90 tallet.