Vis enkelt innlegg
Gammel 20-08-11, 15:17   #3067
Nysgjerrig nok
Medlem

Nysgjerrig nok sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Og hvorfor jeg trodde du var bare ungdommen? Si det.... Du virker vel så ungdommelig tenker jeg Og det ER du jo!

Opprinnelig lagt inn av Appelsinpiken, her.

I dag lærte jeg at kjæresten min ikke forstår et hint. Han har vært god på det så langt, men det har kanskje vært fordi jeg egentlig har spurt i klartekst uten å skjønne det selv, eller det har vært åpenbart at selvfølgelig må han si/gjøre det jeg hinter til.
Sendte sms og skrev at det kjipeste med å bo alene er at ingen kan passe på når man er dårlig. Og alt jeg fikk tilbake var "ser den". Han spurte ikke engang om jeg var syk. Ørlite grann skuffa.

Han er mann han. De tenker ikke. På godt og vondt. Jeg tror de muligens blir bedre etter ca 20 år (nei, jeg har ikke hatt tålmodighet til å finne ut av det selv, men ryktene sier at de blir bedre da). Om de i det hele tatt forstår mere etter 20 år - ELLER om det etter 20 år er sånn at vi har tilpasset oss og gitt etter for deres manglende antenner er det ingen som vet.
De eksempler av rasen jeg har truffet på min vei har vært imun mot hint, mens klare kommandoer som: "Jeg er syk. Du må komme. Kjøp med blomster og sjokolade." kan fungere.. Lykke til!!

Opprinnelig lagt inn av Sanna 1, her.

Har ikke tid til å lese meg opp, men her kommer iallefall en hilsen fra 34 varme, gode grader.
Jippi, frokosten er bra, med forskjellige egg og bacon. Brød har jeg med meg sjøl.....
Flere rapporter kommer nok. Hilsen til hver og en av dere...

Åhhh - høres fortreffelig ut!! Bra frokosten er i boks. Kos deg og nyt litt for oss andre også da. Husk solfaktor!

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Miip miip!
Her går dagene i tilrettelegging for flytting, transport fra A til B og de formelle greiene; oppsigelse osv. Like ubehagelig hver gang.
Ellers har jeg fått skattepengene og brukt dem; alt av regninger er betalt og jeg har undt meg sjampo og balsam som stimulerer hårsekkene til å produsere mer protein(altså hår), samt spa med vannbehandling og en kraftig ansiktsbehandling på over 2 timer! Det var så vanvittig deilig!!! Kjøpte også hudprodukter som jeg absolutt trengte, huden min har vært det siste jeg har tenkt på disse årene, og nå ser jeg at den har det bra. 25 minutter med klemming og nålestikking i urenheter - anbefales ikke. Smerteterskelen forsvant radelig kjapt

Så, 2500,- har jeg brukt på meg selv, og jeg har faktisk ikke undt meg noe under hele vektnedgangsperioden. Jeg fikk penger til tatovering når de første 10 kg var gått av, men ikke noe jeg selv har brukt penger på. Ja, foruten klær, men det tells ikke. Fnis.

Ellers så prøver jeg ta meg i hva jeg pakker i brødboksen. Det går mye i lettvindte løsninger, men akkurat nå har jeg ikke kapasitet til å hverken gjøre det ene eller det andre annet enn alle disse oppgavene. Reiser opp tirsdag og ned igjen fredag, mye som må gjøres på de få dagene. Har allerede funnet noen som kan overta, håper bare hun overtar med alt jeg har kjøpt til leiligheten også, så får jeg litt gryyyyn.

Her skinner sola, og jeg kjenner at sykkelsetet frister noe vanvittig. Det foregår en festival her i byen og jeg har veldig lyst til å høre Åge og sambandet i ettermiddag + The Hooters i kveld. Har hørt The Hooters før, og det var helt vanvittig bra opplevelse. For en da 19 år gammel jente som ikke ante hva jeg skulle høre på, så stod jeg der og hadde alle sangtekstene innprentet? Rart, hva morsmelkens underfundelige ting kan gjøre Johnny B, how much there is to see, just open your eyes and listen to me Gleder meg.

Jeg har tenkt veldig på de spørsmålene jeg har fått her inne ift. kjærlighet og mine reaksjonsmønster. Jeg skrev dem ned og tok dem til hodekrymperen. Vi tar tak i det fra september av. Har ikke vært mer sammen med mr. Flørt, jeg antar vi begge tar oss i denne intensive stemningen og alt som hører med. Vi trekker oss litt unna begge to. Hvilket er helt greit. Egentlig ikke, men hva kan jeg gjøre. Tar det som det kommer.

Tenk å møte dere alle, da! Muss muss

Flytting nesten i gang liksom - fader så rask du er Pruttis! Hva gjorde utslaget på vektskåla?
Åååh - så bra du bruker penger på deg selv. Det er jo så godt med noen sånne egoprosjekter - og så viktig det er å ta vare på seg selv. Flinke jenta!
Skulle ønske jeg var der, - med Åge & sambandet og du. DET hadde vært noe. Kos deg masse!! Mulig du treffer på Flørten da antar jeg. Spør om han har savnet deg da vel.
Synd hvis dere "bommer" på hverandre fordi begge tenker for mye, spekulerer i hva den andre tror og tar hensyn som ikke forventes / ønskes.

Hm - lett å si, ikke sant?

Wish you luck - og kos deg på konsert!!! Levva livet Pruttis -

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat