|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.
!
Bente driver du og maler ennå? Hvor stort hus har du da? Synes du er tøff jeg, som basker deg på oppussing med maling og vindusskifting. Fortsett sånn!
Håper det går bra med deg Prutti? Er du travelt opptatt med å farte mellom byene, hjelpe venninner som sliter og pakke flyttelass??
I løpet av helga drar feriegjestene våre. Selv om de bare har brukt huset som base, og ordner seg selv, så er det da noe som må planlegges og gjøres for at det skal være sånn og. Håndduker må vaskes og legges på plass slik at det er klart til neste dag (har ikke ubegrenset av dem heller), mat/pålegg tilpasset den enkelte (ikke alle som bare spiser egg og ost nei..) Nok melk, skal vi spise middag sammen i dag? Og seine kvelder da Jeg synes det er veldig koselig å ha besøk, men det skal bli godt å være alene igjen.
I dag er dagen i utgangspunket uten planer, og det blir deilig! Ha en goooood lørdag alle sammen. Klemz!
Nei, er nok bare ca halvparten som er tatt til nå.... Regnet har jo vært en stopper.... I tillegg er det er tre gavlvegger med 10m høyde på dette huset, en normal vegg, ett påbygg til gang og toalett, samt tre balkonger. Når all vindusbelistning og noe kledning er skiftet, samt at jeg har valgt å skifte farge på belistningen, så må jo det meste ha to strøk og det må tas over flere dager.......... Vanskelig å få til med vann som fosser fra himmelen til stadighet!
Du vet jeg kjøpte et "gammelt rukkel" som Sanna sa, og selv om jeg velger å kalle det et sjarmerende hus i sveitserstil, så skal jeg være ærlig og innrømme at det er MYE arbeid. Har i løpet av vinteren tatt alt inne, bortsett fra badet som var det eneste som var relativt nyoppusset. -Og det har virkelig blitt fantastisk fint, om jeg får lov til å skryte litt av meg selv. Venner som ser det sier jeg burde skifte jobb og begynne som interiørarkitekt Nå er det alt det utvendige som står for tur......Kanskje blir det en fin høst, siden sommeren har vært så elendig - kan jo alltid håpe
Og ja, jeg etterlyser også deg, Pruttis-vennen-min - du er savnet! Er du kanskje på lørdagstur over grensen?
Og Rikkemor og Maria har heller ikke vært innom på en stund. Er dere forsvunnet i Bergen begge to????
|