|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Miip miip!
Her går dagene i tilrettelegging for flytting, transport fra A til B og de formelle greiene; oppsigelse osv. Like ubehagelig hver gang.
Ellers har jeg fått skattepengene og brukt dem; alt av regninger er betalt og jeg har undt meg sjampo og balsam som stimulerer hårsekkene til å produsere mer protein(altså hår), samt spa med vannbehandling og en kraftig ansiktsbehandling på over 2 timer! Det var så vanvittig deilig!!! Kjøpte også hudprodukter som jeg absolutt trengte, huden min har vært det siste jeg har tenkt på disse årene, og nå ser jeg at den har det bra. 25 minutter med klemming og nålestikking i urenheter - anbefales ikke. Smerteterskelen forsvant radelig kjapt
Så, 2500,- har jeg brukt på meg selv, og jeg har faktisk ikke undt meg noe under hele vektnedgangsperioden. Jeg fikk penger til tatovering når de første 10 kg var gått av, men ikke noe jeg selv har brukt penger på. Ja, foruten klær, men det tells ikke. Fnis.
Ellers så prøver jeg ta meg i hva jeg pakker i brødboksen. Det går mye i lettvindte løsninger, men akkurat nå har jeg ikke kapasitet til å hverken gjøre det ene eller det andre annet enn alle disse oppgavene. Reiser opp tirsdag og ned igjen fredag, mye som må gjøres på de få dagene. Har allerede funnet noen som kan overta, håper bare hun overtar med alt jeg har kjøpt til leiligheten også, så får jeg litt gryyyyn.
Her skinner sola, og jeg kjenner at sykkelsetet frister noe vanvittig. Det foregår en festival her i byen og jeg har veldig lyst til å høre Åge og sambandet i ettermiddag + The Hooters i kveld. Har hørt The Hooters før, og det var helt vanvittig bra opplevelse. For en da 19 år gammel jente som ikke ante hva jeg skulle høre på, så stod jeg der og hadde alle sangtekstene innprentet? Rart, hva morsmelkens underfundelige ting kan gjøre Johnny B, how much there is to see, just open your eyes and listen to me Gleder meg.
Jeg har tenkt veldig på de spørsmålene jeg har fått her inne ift. kjærlighet og mine reaksjonsmønster. Jeg skrev dem ned og tok dem til hodekrymperen. Vi tar tak i det fra september av. Har ikke vært mer sammen med mr. Flørt, jeg antar vi begge tar oss i denne intensive stemningen og alt som hører med. Vi trekker oss litt unna begge to. Hvilket er helt greit. Egentlig ikke, men hva kan jeg gjøre. Tar det som det kommer.
Er innom tritt og ofte; Håper feriegjestene har gitt deg noen gode opplevelser og stunder, Dollsinemor, og skjønner deg veldig godt på den der med at det blir godt når du får tiden og heimen for deg selv Håper Bente får malt seg ferdig og nyter resultatet. Sanna koser seg i heito og deilig frokost - det var godt at det ikke bød på umiddelbare vansker, da gjør det tingene så mye lettere. Kos deg med det du måtte lyste der nede; alt fra ølet til mannen din Rikke? Har du funnet noen søtinger på din ferd? Ikke bare jeg som er stille for tiden =) Søta. Nysgjerrig nok-tuppa: STOLT over hvordan du taklet veiingen og alt det medfører, og jeg er kjempeglad på dine vegne over vekttapet. Det gir gode resultater i kropp og sinn, særlig når man tar egen innsats i betraktningen. Du er flink, fortsett slik. Ikke la kontrollen utenfra ta kontrollen over deg, flotte du.
Fint å se deg igjen her, Foksy. Vi stikker innom når vi har både tid og overskudd til det, og jeg må følge med i alle fall et par ganger for dag for å klare følge med. Ler litt innimellom, for disse damene vet å finne tastene i et sabla raskt tempo. Håper du får nedtrappingen greit til og at du ikke får slike grufulle abstinenser. Gruer meg litt selv, kjenner jeg.
Håper det går greit på hybelen, Appelsinpiken, og at matlagingen går fint på fellesskjøkkenet.
Tenk å møte dere alle, da! Muss muss