Vis enkelt innlegg
Gammel 20-08-11, 11:17   #3062
Dollsine
Gjest

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av manne, her.

Når jeg gidder å piske eggedosis av eggene og krem av fløten og blander det forsiktig FØR jeg har den i maskinen blir isen helt klart best. Litt mer jobb og oppvask, men isen blir mye fortere ferdig og mer luftig.

takk Manne! Det er akkuralt det jeg må prøve meg på i dag. I følge heftet som var med skal en varme opp en blanding av sukker, eggeplommer og melk til den tykner litt. Det skal jeg også prøve, men den må stå til avkjøling i kjøleskap i 2 timer først! Umulig det vet du

Jeg gleder meg til å få litt voksenopplæring i fett og fett fra deg Nysgjerrig nok; det kan ha oe for seg tror jeg. Bare det glinser liksom

Sanna: så deilig å høre!! Det er deg vel unnt å ha så god varme i 2 hele uker! Og med frokosten i boks blir det enda bedre!

Bente driver du og maler ennå? Hvor stort hus har du da? Synes du er tøff jeg, som basker deg på oppussing med maling og vindusskifting. Fortsett sånn!

Håper det går bra med deg Prutti? Er du travelt opptatt med å farte mellom byene, hjelpe venninner som sliter og pakke flyttelass??

I løpet av helga drar feriegjestene våre. Selv om de bare har brukt huset som base, og ordner seg selv, så er det da noe som må planlegges og gjøres for at det skal være sånn og. Håndduker må vaskes og legges på plass slik at det er klart til neste dag (har ikke ubegrenset av dem heller), mat/pålegg tilpasset den enkelte (ikke alle som bare spiser egg og ost nei..) Nok melk, skal vi spise middag sammen i dag? Og seine kvelder da Jeg synes det er veldig koselig å ha besøk, men det skal bli godt å være alene igjen.

I dag er dagen i utgangspunket uten planer, og det blir deilig! Ha en goooood lørdag alle sammen. Klemz!

Svar med sitat