Vis enkelt innlegg
Gammel 20-08-11, 09:37   #197
sjuggerpløm
Medlem

Medlem siden: Oct 2007
sjuggerpløm er på en erverdig vei

Sv: August-startere 2011

Her går det sakte men sikkert riktig vei. Synes det går smått, men skal ikke gi opp! Har stått på det samme i mange dager, men kjenner at jeg er full av vann, for klokka mi er så stram. Dette hadde løsnet litt i dag, så 700g ned, og det er jeg svært fornøyd med

Ingen flere sprekker heller, etter forrige helgs strabaser. Den var kontrollert, og planlagt, så det får gå. Kom meg inn på riktig spor igjen, så dette går så langt veldig bra.

Eneste jeg må skjerpe meg på, er litt mer variasjon i matveien. Jeg er matlei, og spiser antakelig litt for lite totalt sett?

I går spiste jeg 3 kokte egg, og et passe stort stykke med entrecote, et halvt lite blomkålhode og litt strimlet hodekål som jeg kokte med litt fløte i micro med salt og muskat. Utpå kvelden spiste jeg en pose med Baconsvor, en sånn grønn pose. Ikke veldig mye i en sånn en. Jeg spiser sjelden mer enn dette, og burde sikkert vært flinkere til å spise mindre x flere ganger.

Jeg er aldri sulten om morgenen, så ofte går det lenge før jeg spiser noe. Dette burde jeg sikkert også gjøre noe med, men det frister så lite - jeg har aldri vært noe frokostmenneske, og har ofte gått til middag uten å spise

sjuggerpløm er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyseish Svar med sitat