Vis enkelt innlegg
Gammel 20-08-11, 08:59   #3060
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

God morgen alle sammen - håper dere får en god lørdag!

Opprinnelig lagt inn av Sanna 1, her.

Har ikke tid til å lese meg opp, men her kommer iallefall en hilsen fra 34 varme, gode grader.
Jippi, frokosten er bra, med forskjellige egg og bacon. Brød har jeg med meg sjøl.....
Flere rapporter kommer nok. Hilsen til hver og en av dere...

Åååå, hørtes deilig ut Sanna! Du må kose deg kjempemasse med sol, varme og deilige late dager!!! Og så bra at det var skikkelig frokost på hotellet - ett problem mindre

Her hadde jeg håpet å få male litt mer i helgen, men forløpig er det litt regn i lufta, håper det skinner av i løpet av dagen. Mandag er det hverdag igjen og travle dager med salsaen som også starter opp, så da er jeg redd det blir mindre tid til maling.... I tillegg til de småtingene som jeg hadde håpet å gjøre i helgen, er det to høye vegger som gjenstår. Polakkene ville heller ikke klatre opp i de høye gavlene, så de må tas litt senere i høst, når jeg får tilgang på stilas i forbindelse med noen vindu som også skal skiftes

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat