|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av bente1, her.
Så bra at det gikk så mye bedre på vekta i dag da - selvfølgelig kjempekjekt at den har gått ned, men enda kjekkere at du taklet så utrolig bra denne gangen1 Godt gjort, vennen Men jeg har nå fremdeles en høne å plukke med den legen din - jeg synes fremdeles ikke han bør utsette deg for det der
Og så bra at alle prøvene var fine - jeg tror nå fullt og fast på at vi blir både friskere og sunnere av dette kostholdet jeg.
Ja, det er utrolig masse nyttig informasjon her inne - i tillegg till all den uvurderlige støtten selvfølgelig! Men jeg liker også å lese masse - både bøker og alle slags artikler jeg finner på nettet Har to bøker av A. Dalquist, og den dama og alt hun har gjort for LCHF kostholdet, det er beundringsverdig, altså.
Jeg havnet også inne på denne tråden helt tilfeldig. Leste lenge i den før jeg turte poste noe. Og gud så glad jeg er for at jeg overvant den frykten!!!! Hehehe, ......så mye som jeg poster så er det ikke tvil om at den frykten i alle fall er som blåst bort.....heheh skikkelig skravlekjærring
Nå tor jeg jeg tar kvelden jeg, vi snakkes nok i morgen. Nattaklem til dere alle, skjønnasene mine
Jeg taklet det helt fint jeg - overrasket meg selv der gitt! Kjenner jeg føler meg litt ovenpå, en smule udødelig nå. Har fortsatt ingen planer om å veie meg, men har (akkurat nå) landet på at jeg får gjøre det ifm lege og tannlege. Fikk jo en opptur av at legen ikke fant no' feil på meg da, bortsett fra vitaminmangel - men det kan fylles opp = ikke noe seriøst feil. Han sa jeg så godt ut også, bemerket at jeg hadde gått ned i en bisetning og sa kroppen var tilsynelatende i veldig god form. Da må man vel være fornøyd?
Når det gjelder bøker så har ikke jeg lest noen (lavkarbo altså). Hehe - jeg har jo dere!! Men jeg skal nok lese den jeg fant i dag, sto en del der om vegetabilsk- og animalsk fett som jeg ikke har tenkt særlig over. Tenkte fett var fett jeg... Glinser det så spiser jeg det! 
Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.
Heia damer! Jeg og havnet borti tråden ved en tilfedighet; jeg startet jo til og med i fjor Er også veldig glad for at jeg gjorde det. Setter veldig stor pris på dere alle sammen
Gratulerer til deg Nysgjerrig nok; så bra du greier å veie deg. Og enda bedre at resultatet er som det er. Jeg og har et kolestoreol som er innefor normalen; liker å se reaksjonen på folk jeg når jeg sier at jeg 75-80% av maten jeg spiser er fett - og at prøvene er bare sååå fine
Jeg hopper til køys nå; er helt svimmel i hodet så trett er jeg Det tar på å begynne på jobb igjen etter ferien. God natt alle sammen!
Godt å få bekreftet at jeg er frisk, og superdigg å få visshet om at alle verdier er som de skal (minus den ene da, men den har ikke vært god fra før av heller). Var kjempespent på hvordan kostholdet ville ha påvirket skalaene.
Jeg klarte å veie meg, men vil ikke utfordre den biten. Som jeg sa til Bente så har jeg planer om å gjøre det (inkl å håndtere svaret) når det blir etterspurt av lege & tannlege. Hehe - nesten litt voksent, synes du ikke? 
Antar dere har sovnet eller noe - sov godt!!
Stor klem herfra!!

|