Hei Foksy! Så trivelig at du stakk innom; skjønner godt at det å lese etter 10 sider ikke er lett Dette er visst skravletråd nr 1 Jeg setter pris på at du er innom jeg, så om du ikke er etterlest og kommenterer siden sist så har det ingenting å si. Det viktigste er at du er innom og hilser på. Kanskje kommer det en dag da hverdagen røyner på, og da kan det være kjekt med et fellesskap som du kjenner. Og så spennende at du og studerer; så flinke dere er! Jeg kjøpte den ismaskina i dag, men kan ikke skryte av at det var suksess nei Jeg skal prøve i morgen igjen, og følge oppskriften - jeg hadde ikke tid til å først koke opp blandingen for så å vente i to timer til den var avkjølt. Men kanskje det er det som må til for at den skal bli jevnt tykk? Smaken er god da; stevia med enten vanilje eller engelsk toffeee Fikk pakken min med Mama Lupes tortillas i dag, og har spist taco i lefse. Det var verdt både ventetiden og pengene. Gleder meg til å lage lefsepizza også. Har fryst de med papir i mellom sånn at det blir lett å ta opp en og en. Ellers så synes jeg det har vært stille her i dag? Jeg vet jeg har vært det jeg og, men jeg rekker ikke innom når jeg er på jobb og på bussen til/fra jobb i dag så måtte jeg sove. Sååååå trøtt for tiden. Godt med helg nå!