|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av Appelsinpiken, her.
Den liker jeg!
Men nå blir det kyllingkjøttdeig og kremfløte! Hurra! Men er nok to timer til mat. Jeg kjenner lavkarbosulten er på plass. Den befinner seg kun i magen og ikke i hodet. Deilig! Jeg rett og slett elsker det. Og kjenner at forelesningene er litt dølle, men konsentrasjonen henger mer med enn det den vanligvis gjør når ting er kjedelig. Det må være yppelig å ha høy konsentrasjon når dette året blir regnet av foreleseren som "det vanskeligste året på jussen".
Gleder meg skikkelig til å komme i ketose igjen. Endte på 15 karber i går, og er så langt på i underkant av 1,5 karber. Men så har jeg bare spist frokost, da.
Lasagneformen jeg har kjøpt er kjempestor (Perfekt! Elsker å slippe å lage middag hver dag!), så blir lunsj til uka. Gleder meg!
Så bra at du føler deg bedre allerede, Appelsinpiken. Ja, jeg liker også sååå godt å være i ketose, hele kroppen fungerer liksom bedre da, og som du sier, sulten sitter faktisk i magen og ikke i hodet, og bare det alene er for meg verdt hver eneste karbe jeg har kuttet ut
Ja, det er nok ikke det enkleste studiet du har begitt deg ut på, så sikkert smart å leve slik at du føler deg helt topp både i hodet og i kroppen!
Håper det blir kjempekos for deg med kjæresten på besøk
Opprinnelig lagt inn av Foksy, her.
Hei igjen alle sammen. Det blir for lenge mellom hver gang jeg er innom til at jeg klarer å føle meg som en del av fellesskapet...klarer ikke å lese 10 sider om gangen og huske det som står der osv...
Men jeg har fått med meg at rikkemor har kjøpt leilighet, spennende!! Gratulerer og lykke til med all planlegging, enhver dames drøm å kunne bestemme alt i en leilighet
Og Appelsinpiken, hvor studerer du? Jeg studerer ved HiOA (høgskolen i Oslo og Akershus), i Oslo.
Vel, det var omtrent det jeg har fått med meg siden sist...vet ikke hvor aktiv jeg kommer til å være fremover heller. Det blir et skikkelig hardkjør med 7 forelesninger i uka og i tillegg datteren min og hunden som skal ha sin tid.
Jeg har såvidt begynt å kutte det lille jeg har spist av karber da, og det resulterte i enda mer nedgang, og 2 cm ned både rundt midje, mage og hofter Nå er jeg snart halvveis til målet i tapte kg...det virker som om kroppen min tåler bedre karber nå enn før, kan være fordi jeg er bedre trent, og ikke fullt så overvektig lenger? Jeg gråter ikke iaf 
Ønsker alle en god helg, så får vi se om jeg kommer meg innom igjen om ikke altfor lenge
Åååå, så koselig at du kom innom og hilste på oss Foksy. Kjekt å høre at det fungerer bra for deg med litt mer karber, veldig mange som går ned på generell lavkarbo også, og når du trener så mye kan det sikkert være litt hardt å være i ketose.
Ønsker deg også masse lykke til med studiene -Og stikk innom oss av og til da, så vi får høre hvordan det går med deg! -Du er alltid velkommen her vet du, om du har lyst til å hilse på oss ofte eller bare av og til
|