|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Hei igjen alle sammen. Det blir for lenge mellom hver gang jeg er innom til at jeg klarer å føle meg som en del av fellesskapet...klarer ikke å lese 10 sider om gangen og huske det som står der osv...
Men jeg har fått med meg at rikkemor har kjøpt leilighet, spennende!! Gratulerer og lykke til med all planlegging, enhver dames drøm å kunne bestemme alt i en leilighet 
Og Appelsinpiken, hvor studerer du? Jeg studerer ved HiOA (høgskolen i Oslo og Akershus), i Oslo.
Vel, det var omtrent det jeg har fått med meg siden sist...vet ikke hvor aktiv jeg kommer til å være fremover heller. Det blir et skikkelig hardkjør med 7 forelesninger i uka og i tillegg datteren min og hunden som skal ha sin tid.
Jeg har såvidt begynt å kutte det lille jeg har spist av karber da, og det resulterte i enda mer nedgang, og 2 cm ned både rundt midje, mage og hofter Nå er jeg snart halvveis til målet i tapte kg...det virker som om kroppen min tåler bedre karber nå enn før, kan være fordi jeg er bedre trent, og ikke fullt så overvektig lenger? Jeg gråter ikke iaf 
Ønsker alle en god helg, så får vi se om jeg kommer meg innom igjen om ikke altfor lenge

|