|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av bente1, her.
Jeg synes forresten den setningen Eenfeldt stadig siteres på i intervjuer er genial : "Man blir ikke mer fet av å spise fett enn man blir grønn av å spise grønnskaker" *like*
Den liker jeg!
I dag morges trodde jeg magen skulle tulle med meg igjen. Jeg sa "Nei" og "Fy" og så gikk det over! 
Etterpå kommer kjæresten på besøk på hybelen. Da skal jeg diske opp med squashlasagne. Han har smakt det før, men da var vi i tyrkia og hadde klart å kjøpe kjøttdeig med fårekjøtt. Og for de av dere som ikke har vært borti sånt før: STYR UNNA! Smaker kjemperart.
Men nå blir det kyllingkjøttdeig og kremfløte! Hurra! Men er nok to timer til mat. Jeg kjenner lavkarbosulten er på plass. Den befinner seg kun i magen og ikke i hodet. Deilig! Jeg rett og slett elsker det. Og kjenner at forelesningene er litt dølle, men konsentrasjonen henger mer med enn det den vanligvis gjør når ting er kjedelig. Det må være yppelig å ha høy konsentrasjon når dette året blir regnet av foreleseren som "det vanskeligste året på jussen".
Gleder meg skikkelig til å komme i ketose igjen. Endte på 15 karber i går, og er så langt på i underkant av 1,5 karber. Men så har jeg bare spist frokost, da.
Lasagneformen jeg har kjøpt er kjempestor (Perfekt! Elsker å slippe å lage middag hver dag!), så blir lunsj til uka. Gleder meg!

|