Vis enkelt innlegg
Gammel 19-08-11, 08:14   #2040
Metalgirl
Juniormedlem

Medlem siden: Mar 2011
Metalgirl er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Woop woop! Takk for hyggelig respons Nøyaktig 9,9 kg idag! VET at man ikke skal veie seg hver dag... men jeg klarer ikke la være... var bortskjemt i fase 1 og gikk ned nesten 300 gram fra dag til dag. Og i fase 2 har det gått betraktelig tregere. Men, plutselig får man en positiv overraskelse, 1 kg ned fra igår :-o Kanskje det er treningen som endelig begynner å kicke positivt inn på vekta... hehe. Skal ha to ganske harde treningsøkter i helgen. 75 min dance step på lørdag og 120 min basketball på søndag. Da MÅ jeg jo spise litt mer enn de 800 kcal... noen forslag?? Rett og slett lage omelett med 2-3 egg til frokost, og litt bacon? Forbrenner jo nesten 1000 kcal på en sånn økt... og jeg vil jo ikke at det skal tære på muskelmassen. Må virkelig si at jeg er positivt overrasket over hvordan kroppen har forandret seg på ED. Jeg er MYE fastere i fisken. Ikke grevinnearmer lenger. Selv om jeg fremdeles er nærmere 100 kg enn 90. Samme sier min mor som er på lavkarbo, kroppen forandrer seg virkelig til det bedre. Hyggelig med en bra start på dagen...... når man endelig får dratt seg ut av senga. Have a good one!

Metalgirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat