|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
God kveld alle sammen. Da var jeg endelig ferdig med møte. Vi fikk gått igjennom masse, så jeg tror vi skal få en god start på salsahøsten.
Jeg syntes også egentlig at jeg var ganske flink som bakte til dem, Dollsine. Personlig synes jeg også lavkarbokaken min var god, men jeg så jo at den ikke akkurat gikk ned på høykant da...... Jeg tror hodet mitt er blitt helt omstilt jeg, jeg liker det meste av lavkarbomat, og det plager meg faktisk ikke å si nei til høykarbomat lenger, det er liksom blitt en selvfølge for meg å leve slik. Når jeg er hos andre forsyner jeg meg bare hvis det er noe der som er ok for meg å spise, når andre kommer hit så får de spise det jeg serverer hvis de har lyst, hvis ikke får de bare la være
Og ja, det er såååå kjempekoselig når ungene vokser til, blir et helt annet forhold. Datteren min er så lik meg på utrolig mange måter så vi kan skravle om absolutt alt
Og Appelsinpiken, det var nok ikke vondt ment fra kjæresten din, men menn er av og til litt teite i knollen når det gjelder å gi omsorg. Du får i alle fall masse trøst og omtanke fra oss her inne, sender deg en kjempe og håper og tror magen din blir helt fin igjen nå når du har begynt å spise lavkarbo igjen!
Følte meg forresten fin i dag til møtet mitt, jeg tok på en kjole jeg ikke har brukt på lenge. Den var faktisk nesten blitt litt for stor (over puppene da, så jeg roper ikke så veldig høyt hurra for det.... ) Fikk så koselige kommentarer i dag også på hvor godt jeg ser ut. Tror det må være mer enn bare vekten, folk sier huden min ser bedre ut, jeg ser yngere ut osv, jeg gleder meg stoooort over hvert eneste komplimet jeg
Det har vært mye styring og ordning både i går kveld og hele dag, så nå skal jeg slappe av på sofan resten av kvelden.
|