Vis enkelt innlegg
Gammel 18-08-11, 20:16   #3045
Appelsinpiken
Medlem

Appelsinpiken sin avatar

Medlem siden: May 2011
Alder: 38
Appelsinpiken er ny på veien

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Dollsine: Nøkkelhullmerkingen betyr ikke at noe er sunt - det betyr at det er sunnere enn alternativene innenfor samme kategori, etter høykarbostandarden. Det innebærer at grandis har nøkkelhull fordi den inneholder mindre salt, mindre fett osv enn de alternative pizzaene. Håpløst!

Ellers så tror jeg kjøleskapsinndelingen går greit så langt. Ingen som har rappa maten min (enda). Men frysern er et kapittel for seg selv. Det er en sånn kjempestor fryser som står i fellesområdet. Det ene festet på lokket er borte, så når man legger på lokket så må man lirke alt sammen på plass, så det ikke er hull noe sted. Sjarm.
Og oppi er det et fullstendig kaos. Snakket med ei jente som bor her i går, og hun sa at det er bare to (av sju) som bodde her før sommeren som bor her nå. Det betyr at fryseren antagelig er full av matvarer folk har forlatt når de har flyttet uten å gi beskjed. Så vi skal ta en dag og sortere matvarer så det blir et lite system oppi der (og kanskje litt gratis mat også? ja?)

Morsomt å gå på kjøkkenet og det er større sannsynlighet for at jeg må prate engelsk enn norsk med personen som eventuelt måtte befinne seg der.

Har fått lagd meg litt wok etter at magen roet seg. Hadde jeg hørt om smørgrøt litt før, så hadde jeg ikke lagd det uansett. Ikke fordi jeg ikke tror på at det funker. For det gjør jeg. Men jeg turte rett og slett ikke forlate hybelen (selv om det innebærte å bare gå noen få meter bort til kjøkkenet). Men skal huske det til senere, Prutti.
I dag lærte jeg at kjæresten min ikke forstår et hint. Han har vært god på det så langt, men det har kanskje vært fordi jeg egentlig har spurt i klartekst uten å skjønne det selv, eller det har vært åpenbart at selvfølgelig må han si/gjøre det jeg hinter til.
Sendte sms og skrev at det kjipeste med å bo alene er at ingen kan passe på når man er dårlig. Og alt jeg fikk tilbake var "ser den". Han spurte ikke engang om jeg var syk. Ørlite grann skuffa.

Appelsinpiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat