Vis enkelt innlegg
Gammel 18-08-11, 20:05   #24
Furine
Supermoderator

Furine sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: HJELP! Flybelte...

Opprinnelig lagt inn av Kitsu, her.

Nei, men med kraftig nok turbulens risikerer du å slå hodet i taket om du ikke har belte på. Og vanligvis er det mest turbulens under take-off og landing. Det er en grunn til at de anbefaler å ha det på så lenge man sitter. Forøvrig, med småflyene til Wideröe tror jeg nok man kan risikere å skli av sete under landing - er rullebanen kort nok, bremser de kjempebrått mens man fortsatt er i luften. Man kjenner den...

Den kan eg berre skrive under på. Har dunka hovudet ganske kraftig i veggen ein gong, hadde nok vore enda verre om eg ikkje sat fast. Det kan vere nokså heftig turbulens i dei små kråkene til Widerøe. Har faktisk aldri hatt problem med lengda på belta utruleg nok, meir dårleg plass til bakenden i trange fly. Hips from hell! Eg forstår det er ekkelt å måtte be om det, men eg trur faktisk dei som jobbar der er både diskret og greie, det er jo ein del av jobben deira å sørge for at du skal føle deg trygg og OK.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat