|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Egentlig er jeg kjempesulten også. Har bare spist frokost i dag, og gledet meg skikkelig til å komme hjem så jeg kan lage meg wok. Og så vrir magen seg akkurat nok til at det eneste jeg orker er å ligge i sofasenga (dere vet.. den med alle de herlige putene i!). Prøve å komme meg ut av den åletrange buksa som presser overalt, kanskje?
Nysgjerrig nok: Ikke bry deg om propagandaen om cocosa. Tenk litt større på det.. Den norske stat mener vi skal spise grovt brød, bananer og grandiosa (ja, grandiosa har faktisk blitt nøkkelhullmerket!). Vi har droppa alt sammen til fordel for det som er naturlig for mennesker å spise.
Jeg ser ikke noe problem med å spise frukt, men fra naturens side så er frukt kun tilgjengelig på høsten (sånn at man skal kunne fete seg opp så man har et fettlager til vintern!!!) og da er det bare tull at man skal spise det man blir feit av jevnt gjennom året "for å bli slank".
Det er en grunn til at bjørner spiser blåbær på høsten!
Ignorer propagandaen om cocosa på samme måte som du (og vi andre) ignorerer karbopropagandaen fra staten.

Sist redigert av Appelsinpiken : 18-08-11 kl 16:13.
|