Vis enkelt innlegg
Gammel 18-08-11, 15:38   #3039
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Nysgjerrig nok, her.

Hm - må prøve den bar...Ser for meg at det blir en utfordring, men verdt et forsøk. Kjenner jeg er litt skremt av propagandaen mot Cocosa i media..Veldig usikker på hvor det fettet havner hen på et vis..Inne i organer og årer - eller? Wæææ...
Noen og tjue - hehe - nei da, jeg bare "holder meg godt" som det heter. Er snart 20 x 2 jeg..om noen år. Dobbelt wææææ!!! Hva fikk deg til å tro at jeg var 20+ forresten?

Glem den medie propagandaen, det er så mye forskning som viser at det er karber ikke fett som fører til forkalkninger osv, bare samfunnet som henger etter
Jeg drikker den i teen jeg, syns det er best, men hver må jo finne sin måte!

Vi er i alle aldere her inne - herlig syns jeg!!!!

Opprinnelig lagt inn av Appelsinpiken, her.

Ååååh!
Jeg har ikke vært på do på en uke (på tross av høykarbo) og har ikke engang fått det med meg før magen plutselig knyter seg nå.. Au!
Lavkarbo setter liksom systemet i gang igjen...

Det er nok ikke på tross av men pga høykarbo du ikke får gått på do. Jeg har vært såååå plaget med forstoppelse på høykarbokost, nå fungerer magen perfekt
Prøv med cocosa!

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat