Vis enkelt innlegg
Gammel 18-08-11, 15:00   #9556
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lava, her.

Hmmm ja jo, jeg skal nok snakke med legen om dette. At det er skumelt får så være, ønsker jo å ha en fin alderdom også, selv om det jo er lenge til
Takk til Nerthus og Kitt!

Bare hyggelig - og vil minne deg om at det er fritt sykehusvalg i Norge så DU kan velge hvor du vil henvises... Reisedekningen dekker også overnatting på hotell såvidt jeg husker fra sist jeg sendte inn krav

Sier også etter egen erfaring at du bør lese henvisningen før legen skriver den ut. Min første henvisning sa ingenting om varighet av smerter, smertenivå, eller hva det hindret meg i å gjøre i hverdagen slik at jeg ble ikke prioritert i første omgang (og jeg hadde vært sengeliggende hjemme i over 2 mnd da på massiv blanding av smertestillende...).
Nye MR bilder kan være greit og få tatt for å se om det har utviklet seg til det verre. Det er også bare en henvisning, ta den med i hånda selv og ring rundt til de nærmeste røntgeninstitutt evt sykehuset så tar det muligens kortere tid også

Kitt - man må bare skryte når jeg ved TO anledninger har hatt så gode opplevelser på MHH. De mest respektfulle kirurger med litt avvikende humoristisk sans, hehe, og de skjønneste syke/hjelpepleiere som virkelig bryr seg I all min kontakt med helsevesenet har jeg aldri følt meg så respektert og tatt vare på

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/