Vis enkelt innlegg
Gammel 18-08-11, 14:45   #3037
Nysgjerrig nok
Medlem

Nysgjerrig nok sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

hehehe -herlig å spørre på bensinstasjon da! - Der har jeg ikke turt å stille krav enda - men herlighet, hvorfor skal vi være så foriktige - ting endrer seg i alle fall ikke hvis vi ikke stiller litt krav. Heretter syns jeg vi skal lover oss selv at vi ikke bare skal være stolte damer, men stolte nok til å stille krav også!!

Nå er det nattatid her også - sove godt vennene mine

Handler jo bare om å spørre pent hva som er i maten. Hva er det egentlig vi betaler for og dytter i oss? Som selgere bør de kunne svare.
Det er lov å stille krav, og det er lov å spørre! (Jo flere som gjør det jo enklere blir det)

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Vil gjerne ha helautomatisk; hvilket merke er det?? Jeg har fulgt en tråd om ismaskiner en tid, og der har ingen snakket negativt om Krups, Melissa og en Philipsmaskin + en grønn en fra OBS. OBH nordica derimot... Alle må ha bollen stående i fryseren først, noe jeg tenkte å unngå. Har en helautomatisk det??

Statoil selger Leiv Vidar pølser; med ganske lite kh som Nysgjerrig Nok sier

Nyskjerrig Nok: jeg tar cocosaen bar og det går helt greit. En ss rett i munnen. Drikker vann eller tar litt mat med en gang og lar være å tenke på konsistensen på det jeg tar inn. Men dere.... i dag hadde cocosaen "skilt seg", slik at det lå litt "vann" oppå oljen. Jeg rørte rundt og da ble smaken så rar, litt sånn metallisk på en måte. Har oppbevart glasset i skapet hele tiden, og kjøpte det for ca 1,5 mndr siden. Det er holdbart enda ett år. Det første glasset med cocosa ble oppbevart likedan men mye lengre og hadde ikke sånn smak/lukt. Noen av dere som har erfart det samme?

Og du.... jeg trodde du var noen og tjue år jeg?? Og så sluttet du å vokse for over 20 år siden?

Hm - må prøve den bar...Ser for meg at det blir en utfordring, men verdt et forsøk. Kjenner jeg er litt skremt av propagandaen mot Cocosa i media..Veldig usikker på hvor det fettet havner hen på et vis..Inne i organer og årer - eller? Wæææ...
Noen og tjue - hehe - nei da, jeg bare "holder meg godt" som det heter. Er snart 20 x 2 jeg..om noen år. Dobbelt wææææ!!! Hva fikk deg til å tro at jeg var 20+ forresten?

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

God morgen alle sammen. Stikker bare innom for å ønske Sanna en riktig god og velfortjent tur til varmere strøk. Skulle gjerne vært sammen med deg i varmen! Maria ønskes god konsert, ta gjerne med litt av stemningen hjem og fortell oss om den. Og til oss andre som skal ha en vanlig torsdag - måtte den bli fin! .

En stk vanlig torsdag her - fin torsdag til deg også!! (Og resten av hønehurven!)

Opprinnelig lagt inn av Sanna 1, her.

PAUSE !!
Kort innpå midt i støvsuging og husvask.....
Jeg har en "greie" med at jeg alltid må forlate et ryddig og nyvasket hus, når jeg reiser bort. Det er så deilig når en kommer hjem igjen.
Men som jeg til kjedsommelighet, har sagt før, - det tar tid i et stort og tungvint hus.... Desto bedre når en er ferdig.
Etterpå blir det sjøldigging med apeshave, farging av hårtuster og en dusj, for å få lukte godt....

Snakkes damer !

Enig med du - godt å komme hjem til strøkent hus / leilighet.
Kos deg masse på tur, nyt det i det lengste og pust med magen!!

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat