Vis enkelt innlegg
Gammel 18-08-11, 13:15   #7
Bønna200
Seniormedlem

Bønna200 sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 49
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: HJELP! Flybelte...

Dette kjenner jeg meg så absolutt litt for godt... Jeg flyr mange ganger i året, hovedsakelig med Ryan air, og der er det ca 30 cm igjen til det går igjen Men jeg prøver å gi f i hva andre måtte mene og ber om ekstra belte og de bruker å være både veldig hyggelige og diskret.
På charterturer med f.eks Thomas Cook pleier det å gå bra, men lengden kan variere veldig.
Dessuten er det et problem med matbrettet, da bordet foran meg blir stående i litt "bakke"... For selv om magen ikke er så stor, så blir plassen fyllt opp av rumpa mi, gitt Så det ender med at jeg må ha tingene mine på samme bord som gubben.
Men nå må du bare nyte turen og ikke beskymre deg. Det er faktisk mange som ikke får på seg beltet på enkelte fly, vi er ikke SÅ unike
God tur!

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat