Vis enkelt innlegg
Gammel 18-08-11, 12:42   #2035
Metalgirl
Juniormedlem

Medlem siden: Mar 2011
Metalgirl er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Heisann, hyggelig å se at det er liv her

Går litt tregere med meg nå, spiste nok LITT mye kjøtt til middag på fase 2 da jeg var på ferie... men men. Har gått ned 2 kg til etter at jeg kom hjem, så nå nærmer det seg 10 kg. Er fantastisk å føle seg LITT fin i klærne sine nå. Fått mange komplimenter på vekttapet, selv om jeg veide 4 kg mindre enn dette bare for 2 år siden.

Prøver å "unngå" festlige anledninger for å få mest mulig ut av dietten. Skulle egentlig på fest på lørdag, men, jeg må være ærlig å si at jeg ikke klarer å gå på fest uten å drikke. I hvert fall ikke holde meg til det ene glasset som er lovlig på fase 2. Da sparer jeg meg heller til neste helg, har funnet ut at det er da jeg skal bli drukket ut... en feilsendt mail avslørte datoen Blir skummelt å skulle på "fylla" uten å ha drukket siden slutten av juni....... billig i drift da ja. Null alkohol og 800 kcal pr dag i 2 mnd... det blir fæst.

Noen som har noen tips til hvordan jeg bør spise i utdrikningslaget?? Jeg klarer ikke å kjøre eurodiett den dagen, og det blir jo uansett masse alkohol. Kanskje jeg skal prøve å spise lavkarbo den dagen? Har ingen planer om å skeie ut med brød, poteter, ris eller annen høykarbo-mat i hvert fall. Regner med å gå opp igjen 2-3 kg etter en sånn dag... litt kjipt. Men, det blir vel fort borte igjen når man går tilbake til ED-hverdagen.

Nå blir det ED for alle penga (bokstavelig talt, må snart handle noe nytt, men, har bestemt meg for å spise opp ALT, selv det som ikke smaker godt, før jeg legger inn ny bestilling) frem til bryllupet. Gifter meg 24. september. Skal ikke sy inn kjolen før 5. september, sånn i tilfelle jeg går ned mye frem til da. Kan jo ikke ha en kjole som henger og slenger... joda. Bedre enn pølseskinnkjole i hvert fall!

Keep up the good work!

Metalgirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat