|
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.
Lava: hvis det er prolaps, eller nær prolaps går det ikke over med strekkøvelser Jeg gikk alt for lenge med prolaps i nakken for noen år siden, og slet med kronisk betennelse i flere år etterpå.
Har du forsøkt manuellterapeut? Det var han som endelig fikk skikk på min nakke, siden de både kan knekke og strekke. Og du har kanskje sett hvordan Kanutten priser sin terapeut? Jeg ville forsøkt det før operasjon hvertfall.
Ja, jeg har prøvd det, og kiropraktor og fysio, både manuell og med ultralyd og varme. Har også tatt det opp med legen før, og sagt jeg har blitt verre, men han sa at siden det "bare" var det "gamle, samme" som var verre, var det ikke vits med nye bilder.. men om jeg fikk vondt ett nytt sted, så skulle vi ta nye bilder og sånn..
Kjekk lege, men jeg må nok klage litt mer om jeg skal få undersøkt mer. Og ja, jeg er villig til både å ha det vondt, og prøve mye før en evt operasjon!
Men som Kitt nevnte, så frister det ikke å tenke på at jeg kanskje ikke skal klare meg selv i hverdagen om 30 år pga at jeg ikke blir undersøkt godt nok nå
Takk for innspill! 
|