Opprinnelig lagt inn av HP Men en annen ting når det gjelder aspartame og sakkarin; vi har de siste dagene bedrevet litt muskeltesting - ala kinesologi. Og det er helt vanvittig hvor svak muskelen blir når en skal motstå et trykk assosiert med aspartame og sakkarin... Disse stoffene gjør en svak, og det er visst vist gjennom flere forsøk at dette ikke er individuelt! Jeg for min del fikk omtrent samme reaksjonen på ost, rømme og melk, mens fløte var ok. Noe jeg forsåvidt har visst lenge...
Opprinnelig lagt inn av HP
Men en annen ting når det gjelder aspartame og sakkarin; vi har de siste dagene bedrevet litt muskeltesting - ala kinesologi. Og det er helt vanvittig hvor svak muskelen blir når en skal motstå et trykk assosiert med aspartame og sakkarin... Disse stoffene gjør en svak, og det er visst vist gjennom flere forsøk at dette ikke er individuelt! Jeg for min del fikk omtrent samme reaksjonen på ost, rømme og melk, mens fløte var ok. Noe jeg forsåvidt har visst lenge...
Hva gjør du?? Trykker på muskelen mens du tenker på en matvare? Høres veldig gøy ut hvis dette kan gi svar på ting. Betta