Vis enkelt innlegg
Gammel 26-07-04, 11:48   #3
HP
Systemutvikler

HP sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 49
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Kjempebra Betta! Jeg trodde det var motbevist at søtstoff "lurte" kroppen, men jommen er det ikke dokumentert igjen...

Når det gjelder Stevia så er det naturlig, og dermed foretrekker jeg det, hvordan stevia påvirker kroppens oppfatning av kaloriinntak vet jeg ikke. Noen ganger føler jeg søt hunger etter på, andre ganger er det overhode ikke noe... Er nok litt individuellt også...

Men en annen ting når det gjelder aspartame og sakkarin; vi har de siste dagene bedrevet litt muskeltesting - ala kinesologi. Og det er helt vanvittig hvor svak muskelen blir når en skal motstå et trykk assosiert med aspartame og sakkarin... Disse stoffene gjør en svak, og det er visst vist gjennom flere forsøk at dette ikke er individuelt!

Jeg for min del fikk omtrent samme reaksjonen på ost, rømme og melk, mens fløte var ok. Noe jeg forsåvidt har visst lenge...