Vis enkelt innlegg
Gammel 17-08-11, 23:13   #9541
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lava, her.

Takk!
Jeg har prolaps som utløser isijas-smertene. det pleier gå over, men denne gangen har det vart for lenge syns jeg. Om jeg er litt bedre og vil ut å gå, er det etter en kort spasertur fullt kjør igjen. De har ikke villet gjøre noe med prolapsen foreløpig, og jeg har ikke lyst å operere..
Dette er like mye plagsomt som vondt. Har store problemer med å kle av og på bukser, strømper ol, og å komme meg ut av sengen og snu meg i sengen om morgenen.
Kommer til å forsøke noen lettere strekkøvelser noen dager og se om det hjelper, hvis ikke blir det å besøke legen.

Jeg har veldig god erfaring med operasjon av prolaps - to ganger i samme skiva faktisk Smertefri når jeg våknet! Anbefaler et besøk på Martine Hansens hospital i Bærum som er spesialister på slike ting. Har hørt mye rart om operasjoner på lokale sykehus rundt i landet - disse folka er MEGET dyktige og personalet er helt fantastisk

Får du henvisning dit - husker ikke hvor du bor jeg nå - møter du kirurger som er meget dyktige, de har ekstremt godt opplæringsopplegg der fortalte en kirurg jeg traff, legene finnes ikke arrogante, men bryr seg om pasientene (min erfaring ihvertfall). Er det langt og reise, husk du får dekket mesteparten av reiseutgiftene og evt overnatting ved behov Uansett om du velger å operere eller ikke, anbefaler jeg og prate med fagfolkene på Martine Hansen, de vil uansett gi deg gode råd.

Jeg var "gangbar" ved første operasjon - dvs jeg gikk inn døra selv. Andre gang 5 år senere kom jeg i ambulanse fra et annet sykehus siden jeg ikke sto på egne bein pga enorme smerter. Uansett var jeg oppe og gikk uten smerter dagen etterpå

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/