Vis enkelt innlegg
Gammel 17-08-11, 20:38   #9539
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av j88, her.

Jeg bruker hudpleie fra declor og md formlations, og er iallfall kjempe fornøyd. Har altid slitt en del med huden, men etter jeg begynte med produkter fra de merkene har huden blitt veldig fin, jeg har også sensitiv hud som absolutt ikke tåler alt, men har aldri reagert på produkter derfra, og har prøvd flere av produktene. Jeg bestiller fra http://www.feelunique.com/ der de har gratis frakt og de betaler tilbake toll og moms, så er ikke noe problem å handle for over 200 kroner.

Ja, jeg tror ikke Exuviance er "verre" enn disse på noen måte, men de inneholder jo mye av det samme de også ... det er ikke det at huden min reagerer, men jeg synes ikke slike stoffer har noe i hudpleie å gjøre. Parabener er jo hormonhermere, så de kan skape trøbbel andre steder enn bare på huden. Og mineralolje er jo ikke hudpleiende! Jeg skjønner at det er bra produkter altså , men jeg holder meg nok unna til ting bedrer seg på den fronten

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

jeg finner mange gode tips på www.hildechristina.com

Jeg kom faktisk over den bloggen tidligere i dag da jeg googlet på Glo Minerals. Nå fant jeg en liste hun hadde over "trygge" merker der det også fantes noen økologiske jeg ikke hadde hørt om. Takk

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt