Vis enkelt innlegg
Gammel 17-08-11, 12:40   #3023
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Jeg har dessuten bestemt meg for å flytte tilbake til Tromsø. Jeg har søkt på jobb i gammelklinikken på sykehuset - altså, der jeg jobbet før jeg flytta. Søknadsfristen går ut 28.aug, så håper veldig på jobbintervju. De kjenner meg, jeg kjenner dem - og jeg kan det meste av systemer, rutiner og legene. Det er en viktig forutsetning, så kanskje jeg har et fortrinn?

Styrer med praktiske ting; som koordinering av tankene mtp. flytting. Jobb fører til sykehusleilighet, så da har jeg bolig. Om ikke, så har jeg et større problem. Nåvel. Alt ordner seg. Jeg har besteforeldre med stor leilighet. Synes dessuten Mr Flørt kan låne meg 2 eller 20 cm eller litt mer av senga si, altså. Fnis. Knis.

Ellers så reiser jeg opp mandag, div. møter tirsdag og onsdag, og et par venninner som er triste. Helst ned senest fredag. Må si opp leilighet og hjelpe til med å finne en ny leietaker. Hver tur opp og ned blir med stor-baggasje. Få ned mest mulig; bunad++, pyntetinger, gardiner, ytterklær osv. Får ordne skyss til møblene med tiden.

Godt å høre fra deg

Så bra at du har fått tatt en avgjørelse ang. flytting, vennen (regner med du mente flytte tilbake til Bodø...) Skal krysse både fingre og tær for at du får den jobben! Hadde jo vært helt ideelt da om det fulgte med leilighet også! -Og hvis ikke synes jeg igrunnen det er både rett og rimelig at mr. Flørt låner deg en snipp av senga si, ja

Hadde vært kjekt om det ble handletur til helga på deg Har hørt at det også er mye billigere å få tak i alle våre "sære" produkter der enn her hjemme, så du kan sikkert spare litt penger på det også - i tillegg til kosetur med flørten - to fluer i en smekk

Her begynte det å regne så malingen gikk adundas - blæææææ. Er så lei av dette ustabile sommerværet. Eneste grunnen jeg ser til å flytte til østlandet altså - stabile sommere. Men blir nok ikke så lenge ungene bor her - klarer ikke gå så mange dagene uten å se dem, nei Flytter de til østlandet begge to, flytter jeg etter med det samme!!! Har satt polakkene til noen andre småting i mellomtiden, mens jeg håper yr.no for en gangs skyld er korrekt og at regnet snart stopper igjen....

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat