Vis enkelt innlegg
Gammel 17-08-11, 12:15   #14
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Hva forventer du av vektnedgang?

De første 10 ukene med ketogen kost gikk jeg ned 10 kilo - det var en fantastisk start, og jeg var i alle fall ikke misfornøyd med å ikke gå ned mer.

Nå har jeg levd ca ketogent i snart to år, og det går nok saktere mot målet - i tillegg er vekten min påvirket av årstider, temperatur, sykdom, søvn, stress, og alt det der. Jeg nekter å la meg stresse av noen forventning om at så-så mye skal forsvinne på så-så lang tid - så jeg er helt enig med det noen sa over, det får ta den tiden det tar. Jeg er oppmerksom på kroppen min og maten jeg putter i den, og når noe skurrer prøver jeg å rydde opp i det, men det skal ikke være stress, altså. I januar krysset jeg fingrene for å bli normalvektig innen slutten av 2011 - hvem vet hvordan det går...

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat