Vis enkelt innlegg
Gammel 17-08-11, 11:42   #3022
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 37
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Sanna 1, her.

Heisann Prutten.
Der var du, ja....
Er alt vel ?

It's all good. Bare skjedd så vanvittig mye her de siste dagene, har såvidt fått sjekka eposten mellom takene

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Hvordan er det med deg Prutti? Ser du stikker innom en gang i blant - håper du koser deg og bygger energi til andre tider

It's all good! Jeg leser titt og ofte, svarer på småting innimellom når det har passet seg. Ikke vært tid til å sette meg ned å skrive lengre.

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Så kjekt å høre at det går bra med maten og at du heller ikke fryser nå - og at du er i "ketause" igjen Høres jo ut som et veldig bra mat-opplegg du har funnet der - fortsett slik du

HAHA! Ketause

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Her var det da merkelig stille? Har damene skravlet fra seg? Rikkem0r studerer vel i Bergen tenker jeg? Maria pakker for å reise til samme sted. Misunner deg konserten med Rhianna!!! Sanna øker kh'ene og tusler rundt i det gigantiske huset og leter etter alt som skal være med til Kypros. Tenk på oss da! Vi skulle jo være med! Appelsinpiken innreder hybel og lærer kinesisk?, mens Nysgjerrig nok kommer seg etter festen i helga mens hun prøver klær som endelig passer. Herlig!! Bente har ferdigmalt hus og bare nyter det. Og Prutti; du vandrer vel rundt i hjembyen og spekulerer på Mr. Aktuell? Tutta stakk innom så vidt - hvor ble det av henne - driver du fortsatt med omprogrammering? Ta det med ro; det tar tid det der. Manne og Foksy holder seg vel oppdatert tenker jeg; det samme gjør alle de andre som besøker oss fra tid til annen. Og jeg? jeg drømmer om den ismaskina ennå jeg. Må finne meg en nå snart. Kveldsmaten er inntatt; frosne bringebær tint i microen, noen dråper vaniljestevia og fløte. Og cocosa da; begge deler er godt. Ang dagens matplan; en skje cocosa morgen og en skje på kveld. Er iaf god og varm!

Ha en super kveld alle sammen; vi skravles igjen?

Right on spot Men steike for ei oversikt du har!

Har ikke vært sammen med Mr Flørt siden lørdag. Det går bra Haha.
Ble litt intenst, sikkert for oss begge. Mulig det blir en grensehandeltur på oss i helga, hvis han ikke skulle på fjelltur. Det hadde vært så.... ja, dere skjønner sikkert.

Ellers så går ting litt sådär. Maten er så-som-så, men prøver leve lavkarbo i det minste. Mangler så mye ingredienser til at jeg føler meg trygg på kjøkkenet.

Jeg har dessuten bestemt meg for å flytte tilbake til Tromsø. Jeg har søkt på jobb i gammelklinikken på sykehuset - altså, der jeg jobbet før jeg flytta. Søknadsfristen går ut 28.aug, så håper veldig på jobbintervju. De kjenner meg, jeg kjenner dem - og jeg kan det meste av systemer, rutiner og legene. Det er en viktig forutsetning, så kanskje jeg har et fortrinn?

Styrer med praktiske ting; som koordinering av tankene mtp. flytting. Jobb fører til sykehusleilighet, så da har jeg bolig. Om ikke, så har jeg et større problem. Nåvel. Alt ordner seg. Jeg har besteforeldre med stor leilighet. Synes dessuten Mr Flørt kan låne meg 2 eller 20 cm eller litt mer av senga si, altså. Fnis. Knis.

Ellers så reiser jeg opp mandag, div. møter tirsdag og onsdag, og et par venninner som er triste. Helst ned senest fredag. Må si opp leilighet og hjelpe til med å finne en ny leietaker. Hver tur opp og ned blir med stor-baggasje. Få ned mest mulig; bunad++, pyntetinger, gardiner, ytterklær osv. Får ordne skyss til møblene med tiden.

Nå er det en tur på helsekosten, jeg må ha kokosmel altså!

Håper alle har det fint, skal kommentere mer detaljert jeg også, så jeg føler jeg bidrar litt til fellesskapet her.
SVÆR KLÆM!

Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat