Vis enkelt innlegg
Gammel 17-08-11, 11:14   #205
Lindemor
Seniormedlem

Lindemor sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Lindemor er en juvelLindemor er en juvelLindemor er en juvel

Sv: Juli-startere 2011

Hei hei!

Ja, det er stille her.. Jeg lurer også på hvordan det går med folket?!

Jeg har veiedag på onsdager så det var tiden for å sette føttene på vekten igjen i dag. 600gram i tap siste uken og totalt 8,9 kilo nå.

Jeg er i ketose og har vært det hele tiden. Erfarer at jeg er av dem som må passe på både kalorier og karbohydrater i forhold til inntaket for å tape vekt, men det er igrunn helt greit. Jeg blir jo mye fortere mett for tiden, nyter at jeg slettes ikke har sug etter søtt og at jeg med forholdsvis stor letthet klarer å se på andre kose seg med kake og diverse. Det går helt fint.

Jeg trener mye. Har en kropp som må ha trening ellers skriker den i smerter. Det blir minst en økt pr dag og to økter flere dager i uken. Jeg erfarer at jeg har mye å gi på trening. Går aldri tom og nyter at overskuddet bare er der liksom. Jeg tipper at jeg bygger muskler for tiden og synes vel nesten at jeg kan se det også... hehe.

Reiser til varmer strøk om et par dager og blir borte en uke. Neste veiedag for meg blir onsdag om 2 uker.

Formen er god og jeg nyter livet på dette kostholdet. Håper det går bra med dere andre!?

Lindemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat