Vis enkelt innlegg
Gammel 17-08-11, 09:24   #3020
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Godmorgen alle sammen

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Vil gjerne ha helautomatisk; hvilket merke er det?? Jeg har fulgt en tråd om ismaskiner en tid, og der har ingen snakket negativt om Krups, Melissa og en Philipsmaskin + en grønn en fra OBS. OBH nordica derimot... Alle må ha bollen stående i fryseren først, noe jeg tenkte å unngå. Har en helautomatisk det??

Her dre den billigste helautomatiske jeg har funnet, Dollsine, men det fins flere, mulig de dyrere er større så du kan lage større mengde i gangen. De helautomatiske har egen frysekompressor, så da slipper du den teite bollen!

http://www.jernia.no/k/ki.aspx?sku=634077

Opprinnelig lagt inn av Sanna 1, her.

Hei og hå.

Jeg har ikke økt på med karbohydrater, ble opptatt med noe i går ettermiddag, og da glemte jeg hele maten.
Så kroppen får vel sjokk den dagen det skjer.....
Men jeg har tenkt litt på dette her: Jeg har kanskje fått en sånn litt omvendt anorexia..... Ikke at jeg ikke spiser, men jeg har fått en sperre på karbohydrater. Hver gang gubben koser seg med frukt, dessert, eller annet godt,- drar jeg ned rullgardina. Veldig sjelden tar jeg en ørliten fruktbit. Og den er virkelig liten, som en tikrone ! Jeg har jo egentlig lyst på litt mere, men det er den mentale sperren, da. Lurer på om det er helt bra å være så nazi, som datteren min sier !
Vi snakkes folkens !

Jeg har det egentlig på sammen måten, føler nesten dette går helt automatisk nå Jeg tar det som et godt tegn jeg. Tror jeg på ett eller annet mentalt nivå spør meg selv om de karbene er verdt det i forhold til hva det gjør med kroppen min, og det svaret er somoftest Nei!
Er egentlig veldig glad for at jeg har kommet dit jeg, for det tror jeg betyr at dette ikke bare er blitt en "slankekur" for meg, men en ny måte å leve på Jeg tror at dersom man må ha en evig kamp med seg selv for å motstå alt mulig, så er det mye lettere å falle tilbake til gamle vaner etterpå - i alle fall slik jeg har hatt det med andre slankekurer Derfor tolker jeg dette som noe positivt, jeg, jeg har funnet en ny måte å leve på som jeg faktisk begynner å ha stor tro på at jeg faktisk kan leve med også i framtiden

Polakkene er allerede på plass. Blir nok litt maling på meg også, men jeg må også vaske og rydde huset her, siden jeg får masse folk inn til styremøte i morgen ettermiddag. Må tenke ut noe godt å servere da også.....-Kanskje jeg lager det Mandel og Kokosbrødet mitt med stevia som søtning, så blir det kake -med krem av hjemmelaget sjokolade og fløte på toppen ...hørtes litt godt ut det, gjorde det ikke?

Sist redigert av bente1 : 17-08-11 kl 09:31.
bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat