Vis enkelt innlegg
Gammel 17-08-11, 07:24   #3018
Dollsine
Gjest

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Hadde rotet til svaret mitt så mange ganger (litt trøbbel med nettet i dag) at jeg glemte å svare på det med ismaskinen i siste innelegget mitt Dollsine. Hvis du skal kjøpe, så kjøp helautomatisk. De derre med boller du fryser er ikke gode altså - enten må du stå og hakke løs med kniv langs kanten, eller så må du kaste masse. Jeg har prøvd to typer ismaskin, og har nå også prøvd å ha bollen stående på benken - samme problemet uansett -Men isen blir nammme god - stevia er genialt i is!

Vil gjerne ha helautomatisk; hvilket merke er det?? Jeg har fulgt en tråd om ismaskiner en tid, og der har ingen snakket negativt om Krups, Melissa og en Philipsmaskin + en grønn en fra OBS. OBH nordica derimot... Alle må ha bollen stående i fryseren først, noe jeg tenkte å unngå. Har en helautomatisk det??

Statoil selger Leiv Vidar pølser; med ganske lite kh som Nysgjerrig Nok sier

Nyskjerrig Nok: jeg tar cocosaen bar og det går helt greit. En ss rett i munnen. Drikker vann eller tar litt mat med en gang og lar være å tenke på konsistensen på det jeg tar inn. Men dere.... i dag hadde cocosaen "skilt seg", slik at det lå litt "vann" oppå oljen. Jeg rørte rundt og da ble smaken så rar, litt sånn metallisk på en måte. Har oppbevart glasset i skapet hele tiden, og kjøpte det for ca 1,5 mndr siden. Det er holdbart enda ett år. Det første glasset med cocosa ble oppbevart likedan men mye lengre og hadde ikke sånn smak/lukt. Noen av dere som har erfart det samme?

Og du.... jeg trodde du var noen og tjue år jeg?? Og så sluttet du å vokse for over 20 år siden?

Svar med sitat