|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.
Og jeg? jeg drømmer om den ismaskina ennå jeg. Må finne meg en nå snart.
Hadde rotet til svaret mitt så mange ganger (litt trøbbel med nettet i dag) at jeg glemte å svare på det med ismaskinen i siste innelegget mitt Dollsine. Hvis du skal kjøpe, så kjøp helautomatisk. De derre med boller du fryser er ikke gode altså - enten må du stå og hakke løs med kniv langs kanten, eller så må du kaste masse. Jeg har prøvd to typer ismaskin, og har nå også prøvd å ha bollen stående på benken - samme problemet uansett -Men isen blir nammme god - stevia er genialt i is!
Opprinnelig lagt inn av Nysgjerrig nok, her.
Hehehe - det var den beste kommentaren på lenge!! Fantasktisk! Omtrent sånn jeg ser for meg gjengen også. Jeg har ikke prøvd klær i dag altså, men gått rundt i en bukse (stretch) som er for stor. Knis! Det værste er jo at den ikke sitter like pent som før, men jeg føler meg mere vel likevel. Tøfft assa!! Fikk spørsmål om jeg hadde blitt høyere i dag, av en jeg ikke har sett på et par mnd. Hehe - jeg sluttet vel å vokse for over 20 år siden, så jeg satser på at det ser ut som jeg er høyere fordi jeg er tynnere. Fikk også kommentaren: "Fader, nå er du godt trent" - og det uten at jeg har leet en finger...
Men - neste uke begynner jeg å trene igjen. Æresord. Håper det går bra.
Jeg spurte på en bensinstasjon om de kunne finne varedeklerasjonen på pølsene de solgte - vips så forsvantalle tre inn på lageret. Men jeg fikk svar - og kjøpte ei pølse! (Leiv Vidar med bacon rundt - husker ikke hvor mye karber det var, men det var veldig lite.) - Og hva de på bensinstasjonen synes om meg?? Aner ikke, men det kan de valge selv. Jeg takket pent for servicen da.
-Så herlig med slike kommentarer - uansett om en vet det selv at det går rette veien, så er det alltid deilig å få litt bekreftelse og positive tilbakemeldinger -Vær stolt av deg selv du!!
hehehe -herlig å spørre på bensinstasjon da! - Der har jeg ikke turt å stille krav enda - men herlighet, hvorfor skal vi være så foriktige - ting endrer seg i alle fall ikke hvis vi ikke stiller litt krav. Heretter syns jeg vi skal lover oss selv at vi ikke bare skal være stolte damer, men stolte nok til å stille krav også!!
Nå er det nattatid her også - sove godt vennene mine
|